Forum www.spisrolny.fora.pl Strona Główna www.spisrolny.fora.pl
Prywatne forum rachmistrzów.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

konfiguracja z siecia GUS

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.spisrolny.fora.pl Strona Główna -> Problemy z aplikacją
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brzeżanka




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 19:40, 13 Kwi 2011    Temat postu: konfiguracja z siecia GUS

Czy macie też taki problem z nawiązaniem połączenia z siecią GUS? Ja mam ! Trafia mnie jak z 3 piętra lecę przed blok łapać zasięg albo zrobić synchronizację. I drugie pytanie
Czy Wam też znikają adresy?????(pojawiają się dzień później)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mata




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: Śro 22:44, 13 Kwi 2011    Temat postu: Re: konfiguracja z siecia GUS

brzeżanka napisał:
Czy macie też taki problem z nawiązaniem połączenia z siecią GUS? Ja mam ! Trafia mnie jak z 3 piętra lecę przed blok łapać zasięg albo zrobić synchronizację. I drugie pytanie
Czy Wam też znikają adresy?????(pojawiają się dzień później)


Ja się zasięgiem nie przejmuję i jak tylko mam taka mozliwość - to anuluje synchronizację - szkoda mi czasu.

Co do adresów to nie rozumiem o co chodzi z tym znikaniem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzeżanka




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 5:48, 14 Kwi 2011    Temat postu:

To ja Ci wytłumaczę.....
Umówiłam spotkanie na np. 10.00 dnia XX ide pod dany adres , okazuje się że adres zniknął , dzwonie do GUS , oni nie wiedzą być może ktoś spisał się przez Internet. Na następny dzień adres pojawia mi się w telefonie a spotkanie przepadło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dar61




Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: d.śl
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:22, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Prawdopodobnie respondent zalogował się do CAII ,i po próbie samospisu zrezygnował zaznaczając że chce być spisany przez rachmistrza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
paula69




Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:08, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Klopoty z połączeniem z siecią GUS mam codziennie już mnie szlak trafia bo przerywa mi wypełnianie ankiety. Nie wiem dlaczego przecież program jest wgrany w telefonie i nie powinno to mieć żadnego wpływu. Rozumiem, że nie wysłała bym ankiet, ale dlaczego mi przerywa? Mieliście coś takiego? Moja liderka nie wie o co chodzi, dyzpozytor tez nie bardzo, mówi że to może uszkodzenie telefonu i jak by co to można je reklamować. Zskoda mi trochę czasu na wymianę bo stracę przez to około tygodnia pracy. Proszę o radę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
alek85




Dołączył: 11 Kwi 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:37, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Według mnie wyskakuje taki komunikat poniewać traci zasięg z GUS-em czyli z Orange nie ma tam zasięgu.
Moja rada oczywiście ewentualne wykonanie na własne ryzyko to przełączenie telefonu w tryb samoloto. Wtedy niebędzie żadnego połączenia z Gusem, nikt siędo cienie nie dodzwoni, ty nigdzie się nie dodzwonisz, i nie wykonasz synchronizacji. I o ewentualnym włączeniu alarmu nikt się nie dowie.
Twój wybór. Oczywiście mogę się mylić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
onNN_




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:06, 15 Maj 2011    Temat postu:

czasami, są problemy z konfiguracją sieci ponieważ system sam zmienił jakąś swoją opcję.
Liderzy posiadają instrukcję(bardzo prostą), jak prawidłowo skonfigurować połączenie- czyli jak nie mieć problemów z siecią.
Jakby ktoś chciał takową mogę wysłać na maila, bo sam niedawno dostałem;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mat




Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:11, 16 Maj 2011    Temat postu:

onNN_ napisał:
czasami, są problemy z konfiguracją sieci ponieważ system sam zmienił jakąś swoją opcję.
Liderzy posiadają instrukcję(bardzo prostą), jak prawidłowo skonfigurować połączenie- czyli jak nie mieć problemów z siecią.
Jakby ktoś chciał takową mogę wysłać na maila, bo sam niedawno dostałem;]


Brdzo prosze o pomoc nie wiem co robic chyba cos poprzestawialem
poprostu nie ma polaczenia. przy nawiazywaniu polaczenia wyswietla sie takie okienko z komunikatem Niemozna nawiazac polaczenia
Wybrano numer:
Z nieznanego powodu nie mozna nazwiazac polaczenia.
Aby sprawdzic opcje polaczenia i w razie potrzeby je zminic, wybierz opcje
Ustawienia. Jesli problem wystepuje nadal to zresetuj urzadzenie przenosne w sposob opisany w dokumenstacji producenta.
i na dole mozna wybrac ustawienia albo odrzuc
prosze napiszcie co zrobic jak to ustawic bo nic nie moge zrobic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazik
Administrator



Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:13, 16 Maj 2011    Temat postu:

reset urządzenia ;d
nie masz połączenia z orange, gus czy co??
dzwonić możesz ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mat




Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:14, 16 Maj 2011    Temat postu:

dzwonic moge chyba cos w ustawieniach jest poprzestawiane w polaczeniach ale nie moge dojsc do ladu z tym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazik
Administrator



Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:29, 16 Maj 2011    Temat postu:

A jak klikniesz w górną belke to masz połączenie z gus czy orange??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mat




Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:51, 16 Maj 2011    Temat postu:

ok dziekuje mialem przestawione juz sobie poradzilem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baron




Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:31, 19 Maj 2011    Temat postu:

Witam wszystkich na forum Rachmistrzy.
Mam problem po wgraniu nowej wersji programu 5.8.1.0 nie mogę zrobić synchronizacji różnicowej. Na belce górnej przy ty znaczku V jest cały czas krzyżyk a powinien być chyba małe v. Gdy robię synchronizację różnicową to w połowie pojawia mi taki komunikat Nie można nawiązać połączenia z serwerem. Proszę zweryfikować konfigurację połączenia z siecią GUS. I na belce górnej wyświetla się Stk_Service zamiast Census Mobile. Może ktoś z Was tez miał taki problem i jak sobie z nim poradził. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam i życzę samych miłych respondentów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eko185
Administrator



Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:20, 19 Maj 2011    Temat postu:

Kolego baron prześledź dokładnie ten temat:
http://www.spisrolny.fora.pl/problemy-z-aplikacja,48/ustawienia-polaczenia-krok-po-kroku,159.html
jeśli coś wciąż nie będzie działać pisz do mnie na priva. Postaramy się naprawić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kate




Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 20:55, 26 Maj 2011    Temat postu:

Od wczoraj nie mogę zrobić żadnej synchronizacji, wczoraj wyświetlało: Brak połączenia z Gus, proszę zweryfikować połączenie, dzisiaj wyświetla brak połączenia z serwerem. Co mogę zrobić żeby z powrotem mieć to połączenie? Resety nic nie pomogły

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mklopocki




Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzeziny /k. Łodzi
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:05, 26 Maj 2011    Temat postu:

Jeśli od razu po klepnięciu przycisku Synchronizacja wyrzuca Brak połączenia z serwerem sprawdzamy komunikację z serwerami:

  • czy mamy właściwie skonfigurowane i podniesione połączenie (nazwa GUS)
  • odpalamy Konfigurację połączenia poprzez Instalator 3.1
  • sprawdzamy połączenie manualnie:

    • na normalnie podniesionym połączeniu odpalamy przeglądarkę Operę
    • wklepujemy adres http://skom.aspis.local:8080
    • alternatywnie wklepujemy adres http://skom.aspis.local:8080/inst/softline.cab


Jeśli poprzez przeglądarkę odpala się nam strona JBoss'a (zwyczajnie wczytuje się), bądź zgłasza się możliwość pobrania pliku na urządzenie - znaczy to że HH chyba zgłupiał.
U mnie skończyło się to brakiem połączania przez cały dzień, samoczynnym pożarciem książki telefonicznej, utratą reszty ustawień i na koniec Hard Resetem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mklopocki dnia Czw 21:09, 26 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kate




Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 21:36, 26 Maj 2011    Temat postu:

Wyświetliło mi się nie można wyświetlić str, jak wpisałam tą:http://skom.aspis.local:8080 ; co mogę zrobić teraz jak wyświetla: nie można nawiązać połączenia z serwerem. Proszę zweryfikować konfigurację połączenia z siecią GUS?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kate




Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 21:50, 26 Maj 2011    Temat postu:

W ogóle jak wejdę na baterię to tam jest napisane: RDM Mobile v0.1.0.36 nie podłączony. Czy da się coś zrobić, czy nie obędzie się bez pełnego resetu?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kate dnia Czw 21:51, 26 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mklopocki




Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzeziny /k. Łodzi
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:33, 26 Maj 2011    Temat postu:

@kate: RDM-em się nie przejmuj, to coś działa tylko jak jest podniesiony VPN. Wtedy nawiązuje połączenie z serwerem i wysyła mu stosowne dane. Bez tego bezsensownie bombarduje serwer, do którego nie może się połączyć, podtrzymuje połączenie GPRS i zajeżdża dzięki temu baterię.

No to rozwiązania są trzy: planowane wyłączenie serwerów, ich pad albo tajemnicza awaria terminala.
Pierwsze dwa wyeliminujesz pytając innego rachmistrza z twojego terenu czy jemu działa, a trzecie... No cóż - z tym możemy sobie poradzić sami, albo możesz oddać telefon do lokalnych informatyków. Ty wybierasz rozwiązanie dla Siebie korzystniejsze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kate




Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 7:52, 27 Maj 2011    Temat postu:

Dzięki wielkie za pomoc:) Zadzwoniłam do liderki, kazała mi wejść w menu start, połączenia - mobilna sieć vp wyłączyć i włączyć i udało się zrobić synchronizację Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eko185
Administrator



Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:44, 10 Cze 2011    Temat postu:

Dziś dostałem wiadomość od Pani lider:
    Otrzymałam komunikat w sprawie trudności z połączeniem
    się z siecią GUS:

    "W celu udzielenia pomocy Rachmistrzom wystarczy zmienić połączenie z 3g na 2g można to zrobić w następujący sposób:

    1. START
    2. Settings
    3. Osobisty
    4. Telefon
    5. Wybrać zakładkę (na dole) "Usługi GSM/UMTS
    6. Zaznaczyć "Pasmo", następnie "Pobierz ustawienia"
    7. I wybrać:
    Typ sieci: GSM
    Pasmo: GSM (900+1800)+UMTS(2100+900)
    8. Potwierdzić w prawym górnym rogu "OK". "

    Ten zabieg powinien pomóc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.spisrolny.fora.pl Strona Główna -> Problemy z aplikacją
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin